Hvordan bestiller jeg?
For at dine eventuelle personlige tilbud vises, anbefaler vi, at du logger ind, før du begynder at handle. Du logger ind ved at indtaste din e-mailadresse og password eller dit postnummer i logindialogboksen, alt efter hvad der efterspørges. Hvis du er ny kunde, registrerer du dig ved at indtaste din e-mailadresse og derefter klikke på "Ny kunde". Udfyld derefter de viste felter (vi leverer dog ikke til Færøerne eller Grønland). Hvis du ikke ønsker at logge ind med det samme, kan du selvfølgelig også gøre det, før du fuldfører dit køb i kassen.
På produktsiderne finder du alle oplysninger om varen såsom pris, materiale, mål og forventet leveringstid. Vælg varen og eventuel størrelse, tryk derefter på "Køb" for at lægge varen i din indkøbskurv. Du kan altid klikke på indkøbskurven for at gennemse indholdet, justere antallet eller fjerne en vare. Når du er færdig med at handle, klikker du på "Gå til kassen". Når du er logget ind i kassen, vises den faktiske leveringstid baseret på, hvor du bor. Kontroller også dine adresseoplysninger, e-mailadresse og telefonnummer for, at underretninger kan nå dig.
Hvis du har en rabatkode, som ikke vises automatisk, tilføjer du den i kassen under "Rabatkode/Gavekort". Du kan kun bruge én rabatkode pr. bestilling. Hvis du har fået et værdibevis eller et gavekort, tilføjer du det på samme sted. Du kan bruge op til fem værdibevis/gavekort i samme bestilling. Vælg derefter ønsket leveringsmetode og betalingsmåde blandt de viste muligheder og klik på "Gennemfør køb".
Du modtager en ordrebekræftelse via e-mail, når vi har godkendt din bestilling. I de fleste tilfælde vil du modtage den inden for få minutter, men det kan også tage nogle timer. Hvis du bestiller på en helligdag, kan det vare til den første hverdag derefter, før e-mailen sendes.
Hvis du har brug for yderligere hjælp, er vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig! Vores kontaktoplysninger findes her.